W dniach 21-23.08.2015 odbył się trzydniowy rajd rowerowy zorganizowany przez Komisję Turystyki Kolarskiej przy Oddziale PTTK w Raciborzu, którego celem było pokazanie turystom piękna Opolszczyzny. Udział w imprezie wzięli turyści kolarze z powiatu raciborskiego, Baborowa, Rybnika, Bytomia, którzy w ciągu trzech dni pokonali trasę około 200 km.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy zabytkowy kościół drewniany w Bryskach oraz Głogówek z przewodnikiem i dojechaliśmy do bazy noclegowej w Dobrej.

Nazajutrz po śniadaniu udaliśmy się do zamku w Mosznej, po którym oprowadziła nas miła pani przewodnik, odbyliśmy spacer po parku zamkowym, a następnie odwiedziliśmy kawiarnię Wiatrak w Łowkowicach. Wieczór spędziliśmy przy ognisku w miłej atmosferze.

Ostatniego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy na trasę prowadzącą do przystani Szkwał w Kędzierzynie-Koźlu gdzie czekał nas rejs statkiem po Odrze i Kanale Gliwickim z dwukrotnym śluzowaniem, po zakończeniu rejsu udaliśmy się w drogę powrotną.

Wycieczka odbyła się przy dobrej pogodzie a turyści pomimo zmęczenia i powrócili do domu w znakomitych humorach. Impreza dostarczyła nam niezapomnianych wrażeń i przygód.

Rajd odbył się z dofinansowaniem Urzędu Miasta w Raciborzu, za które serdecznie dziękujemy.

Zapraszamy do udziału w kolejnych organizowanych imprezach oraz do obejrzenia galerii zdjęć.