Wiosna na rowerze, dziś ruszyliśmy w trasę, w kierunku Nysy, trasa i pogoda piękna, tereny płaskowyżu głubczyckiego, po drodze zwiedzamy miasta i obiekty w nich, dystans jaki pokonaliśmy to 104 km, o godzinie 18:20 wjeżdżamy do naszego celu i kwaterujemy się, jutro przed nami kolejny dzień rajdu w tym zwiedzanie miasta Nysa i jego obiektów…

Dzień 1

Dzień 2

Rajd Wiosna na Rowerze – 2 dzień rajdu, dziś zwiedzanie Nysy z Przewodnikiem Panem Jarosław Srębacz któremu już na początku dziękujemy za poświęcenie czasu i rzetelne oprowadzenie po mieście. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Bastionu Świętej Jadwigi, dalej zwiedzenie Bazyliki Mniejszej Św. Jakuba (KOT), dalsza część zwiedzania to Szlak Eichendorfa (pomnik, grób, altana).
Dalsza część dnia to wolny czas nad Jeziorem Nyskim.

Dzień 3

Nysa, kolejny trzecie i zarazem już ostatni dzień naszego rajdu rowerowego pt:” Wiosna na rowerze”, dziś rano wspólne śniadanie wyjazd w trasę powrotną, trasę która liczy około 105 km, jedziemy jeszcze na tamę jeziora Nyskiego i dalej w kierunku miasta Prudnik, gdzie trochę odpoczywamy, dalsza trasa to przez teren naszych sąsiadów Czechów (Osoblacha), Głubczyce gdzie się posiłkujemy obiadem i dalej do Raciborza przy sprzyjającej pogodzie…dziękujemy Komandorowi tego rajdu Artur Żurkowski. Był to jego debiut w organizacji rajdu rowerowego, ale trzeba przyznać, że spisał się na medal, wszystko dopracowane w tym nawet pogoda ;).