Dnia 03.08.2018 zgodnie z zapowiedzią w naszym kalendarzu, ruszamy do Oświęcimia, na starcie po sprawdzeniu obecności jest ponad 20 osób, reszta dołącza po drodze w Rybniku tutaj mieliśmy też przyjemność udzielić wywiadu dla Radia 90 fm – klik

zdjęcie na wesoło :)

w Żarach dołącza do nas kolega z zaprzyjaźnionego klubu Wanrdus Żory, kolega Rysiek, który bardzo często nam towarzyszy na naszych rajdach…

pogoda nam dopisuje i jedziemy w dobrych humorach i dobrze się bawimy 😉

z Żor udajemy się na obiad do Suszca o wdzięcznej nazwie „TRUPEK„, pozdrawiamy z tego miejsca właściciela Pana Janka , dalej kierunek Pszczyna Poręba, gdzie postój w pięknym Pałacu Bażantaria

zostawiamy w księdze pamiątkowej nasz wpis i udajemy się do Pszczyny, centrum

w Parku zatrzymujemy się na jakiś czas jak również przy Zamku

z tego miejsca chcielibyśmy podziękować naszemu koledze Cześkowi z Rybnika, kolega bardzo pomaga nam w organizacji tego rajdu, przynależy do klubu Komisji Kolarskiej Rybnik – Czesiek dziękujemy

w końcu docieramy na miejsce noclegowe, miejsce zakwaterowania gdzie spędzimy dwie noce, jedni są mocno zmęczeni 😉

Drugi dzień rozpoczynamy wspólnym zdjęciem przed Dworkiem gdzie nocujemy

dzień spędziliśmy dość aktywnie bo w pierwszej kolejności zwiedziliśmy Muzeum Auschwitz i Birkenau

w dalszej kolejności zwiedzamy centrum Oświęcimia i konsumujemy obiad również w centrum, w restauracji Europa

w drodze powrotnej na miejsce zakwaterowania nasz Komandor zabrał nas na kąpiel w rzece Soła, była ona marzeniem wielu z nas 😉

wieczór spędzamy przy imprezie integracyjnej, przy grillu i tańcach, na zdjęciach znowu nasz kolega Czesiek, który pomaga przy jego organizacji…

podczas zabawy powstała inicjatywa wykonania zdjęcia z drona z napisem PTTK, ale czy nam to wyszło to zobaczcie sami 😉

Dzień trzeci i zarazem ostatni rozpoczynamy wspólnym śniadaniem i wyruszamy w trasę powrotną…biegnie ona przez Tychy Paprocany, Gostyń, Palowice, nie zabrakło też kilku niespodzianek w postaci kapcia, ale sprawa zostaje szybko rozwiązana i nie można tu przejść obojętnie bo wspominamy już kolega Czesiek znowu maczał w tym mocna swoje palce 😉

w Tychach mamy godzinna przerwę do zagospodarowania i dalej kilkuminutowy postój w Promicach

kolejnym naszym celem było odwiedzenie tak zwanego Domku Shreka w Palowicach na terenach Pojezierza Palowickiego, domek znaleziony a jak się prezentuje to zobaczcie sami i oceńcie…

tym sposobem nasz kolejny Rajd dobiegł końca i w Rybniku z częścią osób się żegnamy

dziękujemy klubom za czynny udział w naszym rajdzie są to kluby WRŚ, Wandrus, Cyprzanów, dziękujemy nowym osobom w naszym gronie z Dąbrowy Górniczej, dziękujemy Jankowi H. z Rybnika za udostępnienie zdjęć, jednocześnie zapraszamy na nasz kolejny rajd…

nasz rajd, wyjazd został również uwieczniony na video, zapraszamy:
1 dzień, 2 dzień, 3 dzień

do wglądu przedstawiamy również ślad GPS
1 dzień – Racibórz – Rybnik – Żory – Pszczyna – Brzeszcze – Skidzyń – klik
2 dzień – trasa po Oświęcimiu i okolicach – klik
3 dzień – Skidzyń – Tychy (Paprocany) – Gostyń – Palowice – Woszczyce – Rybnik – klik

nasze relacje z Rajdu są również do wglądu u naszych kolegów: